kraken

Alla inlägg den 1 september 2011

Av kraken - 1 september 2011 14:30

Såhär ser mitt skrivbord ut i dag (och för det mesta) när jag jobbar. Grejer och papper överallt haha. 

Bakom datorn ser ni min "pepp vägg" där hänger lite lappar som får mig på bra humör när jag behöver lite pepp  

Förhoppningsvis kan det bli lite ommöblering på mitt kontor på expeditionen snart. Så jag slipper sitta inträng i ett hörn och jobba.  

"Now one puts baby in a corner" du vet haha  



       

 
Av kraken - 1 september 2011 12:27

Sitter nere på exeditionen och har gjort de senaste två timmarna. 

Många undrar vad jag gör när jag sitter nere på expeditionen i kyrkan.

Ja vad jag gör över lag när jag inte är med och är ledare i någon av de verksamheter vi har här i kyrkan (så som scout, konfirmation och tonår) 

Vad gör en ungdomsledare egentligen? Och ja det kan man ju undra.

För att ge er en inblick i mitt jobb kan ni få se det jag ska göra den här veckan.


I dag (och den här veckan) håller jag på med:

Skickar och svarar på mail.

Uppdatera maillistor.

Skriver namnlistor.

Kopierar närvarolistor.

Sätter in och soretar papper.

Ringer telefonsamtal.

Uppdaterar min kalender.

Fylla i och lämnar in min timrapport.

Planera inför kvällens möte som vi ska ha angående vår nya tonårs verksamhet. 

Sen ska jag beställa böcker och nys scoutmärken.

Kopiera upp nytt andaktsmaterial.

Planera inför nästa vecka då all SMU (barn och ungdomsverksamhet) drar igång. Lämna papper och listor till pastor G från gårdagens möte.

Ha samtal med en av våra tonåringar

Och förbereda inför helgens barnfestival då jag bland annat ska göra anskitsmålning.

Så ja, jag har fullt upp kan man säga   


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards