kraken

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av kraken - 31 augusti 2011 21:44

Ibland är det lite ensamt att ligga i soffan och se på film helt själv, att laga mat bara till sig själv, att äta själv, att handla själv, att sova själv, att inte var beroende av någon annan än mig själv. 

Mestadels är det förbannat skönt, men ibland är det lite ensamt också. Då funderar jag på om jag skulle vilja träffa någon, en sådan där kille som tycker om mig precis för den jag är och som delar i alla fallnågot av mina intressen.

Jag funderar på saker som om jag har tid att träffa någon, om jag ens vill. Ibland vet jag inte, trivs ganska bra med bara mig egentligen. Men ibland så undrar man ju hur det skulle vara om man var två.


 

Av kraken - 31 augusti 2011 19:19

Haft en toppen mysig dag. Lunchat hemma hos pappa och hjälpt honom med hans dator. Hans internett bara krånglar sen han skaffade tre. 

Men nu tror vi att det fungerar. 

Sedan mötte jag upp syster yster och barnen i Gislaved och käkade kvällsmat med dem där och handlade lite käk.

En bra dag helt enkelt.

Nu ska jag sätta på en film och slappa och tvätta resten av kvällen. Tvättkorgen höll på att överfalla mig i morse nämligen. Så bäst att få det gjort =)


Av kraken - 31 augusti 2011 10:08

Bestämde mig för att faktiskt vara ledig i dag (som jag ska vara) och lämnade allt jobb nere på expeditionen i går. Känns bra, behöver vara lite ledig med. Och jobbet springer inte ifrån mig precis. 

Nu ska jag hem till pappa och äta lunch och hjälpa honom (så gott jag kan i alla fall) med hans dator som krånglar. 

Ska försöka komma ihåg att lämna in mina skor till skomakaren och få dem lagade också   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards