kraken

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av kraken - 17 augusti 2011 13:02

Min första jobb dag i krykan i dag, efter en hel sommars "ledighet" 

Känns både bra och dåligt.

Bra för att vi ska planera höstens konfa och jag känner mig super pepp på de. Och tråkigt för att jag är så fruktansvärt "osugen" på att jobba i dag.

Har haft ont i mer eller mindre varje dag i lite över en månad nu, ja sen min höft gick ur led sist (vilket hände 19 juli) Och att ha ont gör mig grinig och trött. Sovit 12 timmar i natt men vaknade ändå upp med en smärta i höften som gjorde att jag knapt kom ur sängen (annars brukar sömn och vila hjälpa mot det mesta) Så var bara att pilla i sig lite smärtstillande och fixa lite käk. 

Nu ligger jag i soffan och inser att jag måste hoppa in i duschen nu (för typ 10 minuter sean) om jag inte ska behöva stressa ihjäl mig för att komma iväg till jobbet. 

Så tjupp och hej



Ett blogginlägg som i alla fall förgyllde min dag 

http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/under-kan-tydligen-ske.html

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards