kraken

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av kraken - 27 juli 2011 16:15

På väg hem från jobbet i går!


   

Av kraken - 27 juli 2011 13:15

Har ont i höften och ryggen i dag. Skit ont... Så jag ska Inte ner till simhallen och simma något i dag. Även om det var planen, behöver ju träna för att kunna bli bättre och släppa kryckan snart.

Ska nog bara ligga i soffan och läsa hela dagen tror jag. Men först ska jag ta mig lite medicin (så jag står ut med min kropp) och en kopp te (ja absolut med min nya tesil)


 

Kor

Av kraken - 27 juli 2011 12:47

     

Kor, jag gillar kor, de är söta och stora och lite otäcka när de springer sådär fort rakt mot en   Men framför allt är kor sommar och fina barndomsminnen från mormor. Just de här små kossorna (förlåt tjurarna, men de är ju kor) är från Dannäs och jag fotade dem på väg hem från jobbet i går.  

Av kraken - 27 juli 2011 10:45

Jag har kommit på en skit bra ny uppfinning. Ja eller egntligen är det inte alls jag som kommit på den... och den är säkert inte et dugg ny haha. Men jag köpte en ny tee sil på ÖB i går. Skit bra är den!

Den hänger bra på kanten, man får inte massa lös te i koppen, och den är så pass lång att de når ner i teet, så man behöver inte häll vattnet i silen för att det ska bli smak, den är super lätt att fylla på. Och min nya favorit i köket !


Inte världens bästa bilder, men bra te sil är det!


     

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards