kraken

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av kraken - 21 juli 2011 13:30

Jag har inte ett speciellt heltsigt temperament, jag är snarare ganska lugn med ett rätt så stort tålamod. MEN när jag kör bil kan jag bli en helt annan människa och bli riktigt ilsk. Speciellt på människor som verkar fått sitt kötkort från ett flingpaket.

Något som jag bli speciellt irriterad på är människor som inte kan läsa hastighets skyltar och på folk som inte kan blinka. 


Har några teorier kring detta.

1) Vissa bilar går helt enkelt inte fortare än 70, de har antagligen en spärr så föraren inte kan köra fortare. Oavsett om det är 90 eller 110 i hastighet på vägen.

2) I vissa bilar ingår inte blinkspaken, utan det är något man får köpa till.

3) En del bilar har bara ett visst antal blinkningar, och på en del så har ägaren glömt eller struntat i att köpa nya blinkningar.


Har du några fler teorier??

Av kraken - 21 juli 2011 11:45

   Allt från Styled by Tyra


 


 


 


 

Av kraken - 21 juli 2011 08:37

Min frukost i dag, potatis sallad och kyckling spett.

Så går det när man glömmer mackorna till frukost.


 


Om en timme så slutar jag jobba och då är det helg!!

Kors, minns knapt när jag hade helg ledigt senast. Fats jag är inte heelt ledig. Jobbar natten på söndag och börjar då 14.30 Men eftersom jag tjuvstartar helgen redan i dag och är ledig fredag-lördag med, så låtsas jag inte om de helt enkelt  


Åå vas skönt det ska bli! tror jag ska ligga i soffan och göra absolut ingenting resten av dagem. Regningt och dant är det ju med, så en film eller två kanske det blir.


   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards