kraken

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av kraken - 20 juli 2011 23:00

Är det sexet som gör honom kär? Ja de kan man ju verkligen undra...


Du  som tjej måste vara smal, fit, stora bröst, snygg, sexig, vågad, inte prata för mycket, vara lagom, men ändå sticka ut lite, ha vita tänder, snygg rumpa, och sexiga underkläder.

Ja för annars vill han ju inte ligga och vill han inte ligga så kommer han inte bli kär i dig. För man måste ju ligga först, för annars går det ju inte.

Ja för hur ska en kille bli kär i dig om du inte ligger med honnom??


Jag kanske är helt fel ute här MEN när Jag blir kär i någon är det hur han är som person som är det jag blir kär i. Inte hur feta muskler han har, eller hur stor bil han äger, eller hur fett bankkonto hans pappa har. Nej jag bryr mig om hur han är, är han snäll, trevlig, rolig, har vi samma intressen. Klart jag bryr mig om hur han ser ut också men det ligger INTE på första plats.


Killar ska f** vara glada om de får ligga med en så bra, trevlig, snygg brud som dig. Och nej, han kommer antagligen inte bli kär om han få ligga med dig. Möjligtvis vilja ligga med dig igen. Men inte mer, bjud på dig själv som person istället, visa hur snäll, trevlig och charmig du är om du vill att en kille ska bli kär i dig. Se är inte det en garanti heller, men jag tror det gör en jäkla skillnad.


Och Killar, nej vi (i alla fall inte jag haha) bryr oss inte om hur snygg bil du har, eller hur stor k*k du har, eller hur rik din farsa är.

Var dig själv!


    

Läs ett annat bra inlägg om detta här


Hur tänker du??

Av kraken - 20 juli 2011 22:30

Mina föräldrar är skilda sen 10 år tillbaka, så en sådan här fin familjebild, som togs på kusinens bröllop är högst sällsynt. Men acka så fin   


 

Av kraken - 20 juli 2011 21:00

Här är lugnt på jobbet så nu blir det Wallander med Faceless killers på fyran, har läst boken men kommer knappt ihåg den. Så det ska bl spännande.

Har läst de flesta böckerna som Henning Mankell skrivit om polisen Wallander. Och jag tyckte alla var skit bra. Så det är kul att de gjort ny film av dem =)


Gillar du Wallander?


 



Av kraken - 20 juli 2011 20:32

Skulle ju se på allsång i går med fina Karin, men hann inte se mer än första 15 minuterna innan de sa "knäpp" i min höft och den gick ur led!!!

Vet inte ens vad som hände egentligen men det var ju bara att rinnga ambulansen.

 

Karins mamma Yvonne hängde med mig in till sjukan. Och ja vad ska man säga... Gudars skymning vad ont jag hade. Min höft har luxerat 18 gånger, jag har opererat mig 10 gånger, men jag har aldrig, aldrig, aldrig i hela mitt liv haft så ont som i går! Ville nästa dö ett tag, för ingenting hjälpte, inga mediciner ingenting.

Till slut kom narkossköteskan och kunde söva mig så de kunde dra höften till rätta.

Låg inne över natten och åkte hem i morse. Snälla svåger hämtade mig och skjutsade ut mig til Bor ocf fam Fransson.

Åt frukost hos familjen Fransson (hade ju min bil där) och sen skjutsade de hem mig (och min bil) till pappa.

Vågade inte köra efter all medicin jag fick i går.

Sov hos pappa till klockan två, sen mådde jag bra igen när jag vaknade. Så nu sittre jag på jobbet.

Slutar tidigt i morgon 9.30 och då ska jag hem och lägga mig i soffan och banne mig inte resa mig på hela dagen!


Jag och Karin   (innan luxationen)

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards