kraken

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av kraken - 13 juli 2011 19:53

Åå i dag/kväll går premiären av stapel för sista delen va Harry Potter filmerna. Och jag sitter på jobbet, PÅ JOBBET..... Uch och fy vad jag längtar. 

Ska i alla fall ha HP marathon (maraton, marahton??) med ett gäng tonåringra i morgon, vi börjar 10.00 och sen håller vi på tills vi sett alla sju, ja eller så länge vi orkar haha. (Kul att jag ska upp och jobba 06.30 på fredag sen bara)

Sen på fredag kväll blir det bio då vi ska se sista delen!


Det roliga är att jag har lästa alla böcker och vet precis hur de slutar, men ändå är det galet spännande att se filmen =)


 


Av kraken - 13 juli 2011 13:32

På lördag ska jag på bröllop, min fina Kusin David ska gifta sig med sin Mikaela och nästa helg ska sysslingen och vännen Thomas gifta sig med sin Sandra, samtidiogt som de döper sin ditter Thea. Mysigt med bröllop och med barndop. 

Har fixat med bröllops pressenter och en dop pressent till lilla Thea. Köpt två nya klänningar (är två olika typer bröllop så det fick bli två klänningar).

Det enda jag saknar nu är en kofta eller tröja att ha över klänningarna sen på kvällen. Så det ska jag åka in till stan och titta efter strax. Får hoppas jag hittar någon billig en, är ju ganska pank. Så får nog bli en vända på HM tror jag. 


Ska du på något bröllop i sommar??

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards