kraken

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av kraken - 7 juli 2011 22:46

I dag har jag och finaste Karin varit i Jönköping och gått på A6 och IKEA, super härlig dag. Jag handlade liite. De blåa glasen jag ville ha, köpte 10 st plus en blå karaff i samma färg.

Sen köpte Karin en hylla till mig som jag tittat på länge, den var nersatt i dag så hon köpte den åt mig. Får betala tillbaka när jag kan. Tack  finaste Karin! Köpte en lampa och en ram till hyllan med. 

Känner mig nöjd, jätte nöjd. Efter jönköpig åkte vi hem och tog oss ett skönt och välbehövligt dopp i Hindsen. Sen åkte jag hem till Smålandsstenar och satte ihop min nya fina hylla.

Bar in och satte ihop hela hyllan helt själv. KVINNOR KAN!   


Lite bildregn från dagen


Äta bör man...

    

   Sätter ihop min hylla (helt enligt instruktionerna så klart haha)  

   Såhär fint blev det (tidigare hängde bara spegeln här)          Kvinnor kan!  

A6

Av kraken - 7 juli 2011 10:27

Nu är jag på väg till Jönköping och A6 med finaste Karin. Hon ska shoppa och jag ska vara första smak rådgivare haha. Och kanske men bara kanske om jag har råd (vilket jag egentligen inte har) så ska jag köpa glasen jag vill ha på Ikea :)

Av kraken - 7 juli 2011 08:17

 


Ja en helt vanlig morgon på jobbet så står jag och borstar tänderna i... köket.

Japp så är de, för här renoverar det för fullt, de började bankas halv sju i dag.

Mmm vilken härlig morgon tänkte jag som faktiskt får sova till sju. Låg och drog mig en stund och gick sedan upp. Var ju ingen ide att försöka sova i de oväsendet.

Just för tillfället har vi inte ens en ordentlig toalett, de har tagit bort våran och satt in en provisoriskt toastol i städskrubben, skit trevligt haha.

Nehe nu kallar jobbet, ska se till att killarna får borstat tänder och deo på sig innan de ska iväg till sin dagliga verksamhet.


Hur har din morgon sett ut?

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards