kraken

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av kraken - 8 juni 2011 21:52

Var ju hos tandläkaren och fick reda på att jag inte har ett hål, utan TVÅ!

Har ett hål mellan tänderna längts in i överkäken på vänster sida. Tänderna sitter lite tajt och jag har lite svårt att komma in och borsta där menade tandläkaren. Jag kunde mest bara nicka och dregla. 

Han ska laga det ena och då se om det andra bara är pyttelitet som han tror, i så fall kan jag borsta och skölja med florskölj riktigt ordentligt så försvinner det nog. 

Om inte så får han ju laga det med, allså 1015 kr till!

Uch och fy för de! Håller tummarnas för ytte pytte litet helt enkelt. 


Sen har jag varit med finaste Sara i Halmstad i dag, hon gjorde hårförlängning och jag schoppade   


 

En del av det jag schoppat i dag   

   Svinsnygga skor som jag fyndade på Myrorna, helt oanvända!      

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards